Portret













Nu este usor sa vorbesti despre sine. Inainte de a face blog-ul m-am gandit la un portret, insa nu e atat de usor precum pare. Daca nu as fi primit leapsa de la http://www.ziska.ro/, poate ca nu as fi facut-o deloc. Am sa intru in acest joc doar de aceasta data, ca semn al aprecierii si amicitiei, pentru a nu devia de la continutul tematic al blog-ului. Incipit...

SUNT: un om ca si voi care cauta frumosul si invata din uratenia lucrurilor

AS VREA: sa nu mai dau peste oameni "mici" cu false complexe de superioritate; sa fiu inteles si cand nu vorbesc;

PASTREZ: cele mai frumoase amintiri despre oamenii pe care i-am cunoscut si cu care interactionez

MI-AS FI DORIT: sa fiu mai dinamic si mai putin reflexiv

NU-MI PLAC: pacatele, dar vai de cei care nu au spus niciodata "pacat"!

MA TEM: ca nu am timp sa fac lucrurile pe care le gandesc de mult timp

AUD: bine si ar fi bine sa pun de-o parte toate ineptiile pe care le aud...

IMI PARE RAU: cand spun tampenii si nu imi dau seama

NU SUNT: altceva decat un om cu propria soarta in maini.

DANSEZ: "Play it, Sam, for old times' sake"

CANT: in gand, in fata PC-ului, in baie....

NICIODATA: sa nu fiu ceea ce ar vrea altii sa par!

RAR: mi se intampla sa nu stiu cine este persoana cu care vorbesc

PLANG: "Baietii nu plang", nu?

NU SUNT INTOTDEAUNA: la timp la serviciu. Acum nici nu as avea motiv:))

NU IMI PLACE DE MINE: cand nu fac nimic sau ma pierd in chestii marunte

SUNT CONFUZ: acum sunt realmente confuz, deoarece sunt in criza de munca si nu mi-e bine asa

AR TREBUI: sa termin portretul aici!

1 Response
  1. Anonim Says:

    Si baieti plang cateodata, nu-i asa?
    Si baietii plang nu-i asa!
    Si baietii plang cateodata, nu-i asa?
    Cand nu-i vede nimenea...

    Portret cunoscut in mare parte, dar suprinzator, descoperit in partea care a mai ramas de cunoscut! Frumos!