Fals exercitiu poetic...












Ma-ndrept agale, cu pas marunt,
Colo-n sus, in deal la cineclub.
Zambetul larg si ochii cei mari
Imi sunt pe chip eterni astrali,
Seara-ntalnirii iata c-a venit
De veste am prins si am sosit!

Minute adunate-n ore regretabile,
Se scurg pe loc, inimaginabile!
Al vostru sunt si nu cred defel
Ca vreodat' sa ma insel,
La pret de cinste si onoare
V-am pus, nu credeti oare?!

Palida lumina scade-n funebru obscur
Dand gandirii mele un straniu contur,
Prea bine voi de jos si cei de sus
Adunati-va sa fim iar ca la "curs".
Vorbe zboara aievea in plan secund,
Da-mi pace, vestite orator, un simplu Gand!

Un gest ascuns si-un semn de "sus"
Vin sa "rupa" acel dulce suras
Ea tace si cuvinte de nespus...
Fac loc in mine, oh Sancte Deus!
Noaptea ne cuprinde-n bratele-i reci,
Prada sunt iara privirii tale a la Grecque!



1 Response
  1. Anonim Says:

    Sublim! Si nu este un cuvant prea mare pentru "zvacul" poetic care este asemeni degetului care incearca Marea (nimicimea).
    Videoclipul inchide intr-un cerc perfect DORINTA.
    Unii oamenii pot oferi momente dumnezeiesti in clipele efemere.